2012-10-22
 17:12:16

- Paus

Ja nu har jag haft en välbehövlig paus! :)
Har jobbar, jobbat ,jobbat samtidigt som man är "ensamstående" mån-tors och sedan gravid på det. Inte mycket tid över till annat då!
Men nu när man är arbetslös för första gången i mitt liv så kommer nog tid finnas över.

Har det senaste haft sug efter pannacotta så gjort det 2 helgen i rad. Men nu var min vanilj slut så tänkte jag kollar på internet. Och hittade en skitbillig i sida med vaniljstänger! Frågan är om jag vågar beställa där i från men det ska jag väl göra! Är äkta vaniljstång ifrån madagaskar! Älskar vekligen vanilj!

Ne nu ska jag dra mig,
 
ps. bilder blir det tyvärr lite dåligt med då alla ligger på min data som kraschat! :( ds.
 
/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: