2012-11-28
 09:23:33

- BM

Vincent är på dagis och jag sieet i soffan och tar det lugnt! Har börjat mått så himla dåligt! :/ Vet inte varför ber till gud att det inte är HV jag fått! :( Får se vad hon säger idag, Annars så är det fullt upp trots att jag bara går hemma! Har börjat julpynta lite men det tar sin lilla tid då jag blir helt utmattad för minsta lilla!
 
Är även lite i valet av kvalet om jag ska ha kvar Vincent på dagis eller inte?! Känns som om det tar mer tid att ställa klockan för att han ska upp till dagis och sedan får han bara vara där i 3 timmar och sen måste jag hämta honom, Tror helt ärligt att det inte kommer att funka när nr2 kommer. Ska ringa och prata med Chefen för avdelningen också för tydligen så får inte "3 timmars" barnen samma möjligheter som de andra barnen!!!! Hur sjukt är inte det, Sedan att jag måste ha honom 3 timmar/5 dagar i veckan istället för 5timmar/3 dagar i veckan jag betalar ändåså 1250kr i månaden för att han ska får vara där! Helt sjukt vilket system det är!
 
 
/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: