2012-11-29
 18:36:57

- BM

Ja igår var jag ju hos barnmorskan, Och det gick bra! Hade inget som tydde på att jag hade havandeskapsförgiftning så det var skönt, dock så mår jag ju inte helt bra utan mår lite illa och känner mig allmänt sjuk eller hur man nu ska förklara. Dock kollade jag upp hur SF måttet var och vikten jämfört Vincent och jag blev förvånad... Haha
Med Vincent hade jag 31 i SF och vägde 78, Med nr 2 så är vikten samma men SF måttet 30, :P haha Trodde man brukade vara större med nr2 men inte jag iaf ;) haha
Längtar såååå efter bebis!!! Vill ha januari nu!!
 
Men nu på lördag är 1 december och då brukar dagarna gå rätt så fort. :) Julkalendern iår ska bli spännande och se också! :)

/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: