2012-10-25
 18:15:05

- Ont

Sotaren kom allt efter att ha kört fram och tillbaka si så där en 5 gånger innan det var vår tur.
Lilleman är ganska pigg nu men vi får väl se mam brukar ju må bättre på kvällen.

Jag själv har så förbaskat ont i fogarna! Har inte gjort något speciellt mem det är väl för att man inte jobbat och hållt i gång på samma sätt. Hoppas jag inte får världens foglossning bara nu! Tur i oturen att man blivit arbetslös om man nu skulle få det men ändå.

Imorgon ska jag ringa dagiset och prata med dom angående om han ska vara där iår 15/h i veckan. Och hoppas då att jag kan lägga han på dom 3 när jag ska på föräldrar gruppen! dom gånger det är. Men man vet ju aldrig med dom :/


/
S



dålig bild men han var för söt!



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: