2012-11-07
 09:55:12

- KL 04:00

Vaknar av ett pip, Tänkte jaha vad var det? Försöker somna om, pip,pip, Intalar mig själv om att det ska sluta. Håller nästan på och somna pip! Tänker men det kan inte vara brandvarnarna då jag bytt batteri på dom! vänder mig om pip,pip. Tänker- Helvete jag får väl gå ner då och kolla, pip,pip på vägen ner för trappen.. Tar första och rycker ur batterit, pip. men vad i helsike tänker jag! Bara att kolla alla 4st nere på nedervåningen! Tillslut hittar jag rätt tar ur batteriet! Och när jag är på väg upp så piper den jävlen 1 gång till trots att jag tatt ur batteriet!! Tänker 1 gång till och jag kastar ut samtliga, Väntar en stund men hör inget pip. Så går upp och lägger mig klar vaken lite smått irriterad och kunde inte somna om förens kl var närmare halv 6! Kul!! Ne inte så!

Fattar inte varför det alltid ska hända på natten?? Alltid!! Sist gång så började den ena tjuta utav bara fan och jag log och sov och trodde på allvar att det brann i huset men det visa sig ju bara att den jäkla brandvarnaren hade dåligt batteri men tjuta som om det brann det gjorde den för dåligt batteri!!?

Jaja detta är väl ett av våra i-landsproblem ;) Haha

/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: