2012-02-10
 10:16:45

Tillbaka -

Ja nu är jag tillbaka igen.
I onsdags morse så åkte jag och Vincent med min sambo till hans jobb. Kl 04:10 ringde klockan. Kan säga att jag va som en medvetslös ko. Som tur va så kunde vi lägga oss i husvagnen ett par timmar. När vi vaknat så gjorde vi oss klara förr att åka till Emma och Casper :) Där tillbringa vi hela dagen på eftermiddagen så kom mormor och hämta Vicnent så han va där övernatten. Jag åkte till stenungsund och sov där.
När jag vaknade åkte jag iväg till Emma och Casper igen! :) Hjälpte till i stallet så det va färdigt.
Sedan åkte jag hämtade lilleman hos mamma i tanum. Sedan tillbaka till stenungsund och sedan HEM ! :) Det har varit lite farande fram och tillbaka men alltid kul och göra något annat än att va hemma då vi bara har 1 bil som fungerar som den ska!

Gjorde en kycklinggryta i tisdags som blev skit bra. Vincent fick också några potioner av den. Lägger upp recept sedan! :)

/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: