2012-02-18
 18:36:49

Rally -

Idag har vi även varit på rally! När vi gått upp imorse så tog vi det ganska lugnt först men sedan så fick vi en jävla fart och slängde oss i väg för att hinna köra in på rally sträckan så vi slapp gå in!
för till saken hör det att min mamma hade Vincent och hennes gubbes föräldrar alltså min "plast" farmor & farfar bor precis intill rallysträckan ( typ max 25m ifrån vägen) ;) så vi skulle ju till dom och stå där och titta och även hämta lillfisen då! Så där har vi tillbringat hela dagen! :) alltid lika trevligt och kul och kolla på rally med.
Till och med Vincent hängde med och kollade på bilarna såg så kul ut! haha

Ne nu väntar jag på att Andreas ska komma hem med chiliostbågar och en cocacola så man kan ha lite lördags mys!

Imorgon ska jag även med min kusin då hon ska kvala in till GP ponnyn imorgon i billldal! :) Så hoppas det går bra imorgon! Ska bli spännande att vara med iaf!


/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: