2012-02-28
 19:10:34

Latmask! -

Jag är en latmask! Måste verkligen börja "träna" eller åtminstonde ut och röra på mig mer! Funderar på om jag ska prova Zubma spelet på xboxet men hur mongo ser inte det ut och stå där och svänga på rumpan. Grannarna kommer väl tro jag är helt knäpp! Haha ;)
Hoppas det blir bättring på det iaf om vi flyttar för det är så tråkigt att träna själv. Jag har inte karaktären till det ger upp alldeless för lätt om jag typ ska ut och springa. Springer 500m sen går jag resten typ. haha Va så jäkla skönt när jag spelade fotboll fy fan vad jag plågade mig sjäv men gud va skönt det känndes efteråt! :) Då kände jag att jag tränade för att få vara med och spela på matcher och kämpa där. Men nu vad ska jag träna för? Jo visst man mår ju bättre fysiskt och pshysiskt men jag ahr inte motivationen. Någon som vet hur man får den?

Ne slut skrivet om det!

/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: