2012-02-13
 10:54:27

Börjar veckan med -

Tandläkaren! Ja där va jag idag kl 7:30! Är det männskligt att gå upp till tandläkaren så tididgt? Det tycker då inte jag som har en snäll son som brukar sova till iaf 7:30. Men det gick bra skötte mina tänder gjorde jag också så gick igenom besiktningen där med påbackning om att andvända tandtråden mer :)

Lilleman ligger och sover nu. Och jag måste städa hela huset idag för imorgon så kommer kanske några och kollar på huset. Sedan i eftermiddag så ska vi till bvc också :) ska bli kul och se vad fisen växt. Han börjar typ växa ur allt. Alla 74 stl börjar bli lite korta i ärmarna på tröjorna byxorna passar fortfarande. Tycker det är jätte roligt att köpa kläder så men när man behöver köpa nya uppsättningar varannan var tredje månad börjar man tröttna lite! Men sånt är det ju kan ju se det positiva med att det finns ju kläder till nr 2 ;) Haha

Nu ska jag ta tag i saken och röja lite!

/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: