2012-04-02
 14:51:01

Thai -

Ja nu har min mormor och Gösta varit här ( mormors man). Och det blev snabbvisit för dom skulle åka och kika på ny bil, Sedan har dom ju en bra bit hem "bara" 40mil. Jaja men till middag gjorde jag thaigryta med ris, hur gött som helst och inte svårt heller! :) Blev kycklinggryta med kokosmjölk och rödcurry och sambaolek + lite till :) Kan se ifall jag kan knopa ihop ett inlägg med recept.
Förövrigt när jag lagar mat har jag sällan några recept att gå efter utan lagar för det mest på "frihand". Kan vara så att jag läser igenom det och sen kör lite ifrån det men mest kommer allt ifrån huvudet ;) haha

Sitter och väntar på att svärmor ska komma, hon ska passa Vincent medans jag åker till NÄL. Ska hälsa på farmor, hon har blivit sämre igen och ligger återigen på IVA. Tänk att det kan gå ifrån bra till dåligt bara på en dag. :/ Hoppas hon repar sig och är lite bättre idag.


/
S



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: