2012-04-04
 18:49:17

Manda och Emilia :) -

Ja idag på morgonen kom Sofia Karlsson till mig och lämnade hennes hund som jag skulle ha medans hon jobbade, :) hon jobbar ju i mellerud och jag går hemma så jag kan ju lika gärna ha henne hos mig istället för att hon ska vara själv! Så vi tog en liten promenad och sedan kasta lite pinne. Under tiden fick jag ett sms av min vän Amanda :) Och hon sa att hon och Emilia skulle komma så det gjode dom vi gick enn liten längre promenad sofia kom och hämtade Mitzy sedan åkte vi till bloms och kollade kläder Amanda hitta lite till Emilia och jag gick mest runt och va bebisjuk av alla fina kläder! Hahah. Sedan åt vi lite mat(sallad) igen ;) och sen var dom tvugna till att åka hem :(
Vincent har hållt igång hela dagen och var sjukt trött efter att dom åkt så han tog en powernap och jag kolla BB. :)

/
S




Sötungarna ♥



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: