2012-04-03
 20:29:47

Hö -

Ja idag gick vi upp och åkte iväg och hämtade hö på förmiddagen, Snälla Märtha åkte med och hjälpte till! :) Sedan åkte vi en sväng till Bloms, gud vad fina kläder dom fått in!!! Och till tjej fy vad bebis sjuk jag blev med alla dessa söta små rosa klänningarna och kjolar och jösses! Så fick skynda mig därifrån, Haha. dom hade även jättefina kläder till pojk också var ett tag sen dom hade något som var nått att ha men nu hade dom fått in:)
Sedan åkte vi till ica och handlade lite mat och gjode sedan kycklingsallad till mat, åt så jag sprack nästan, sedan var det dags för Märtha att åka hem:(

Imorgon vet jag inte vad som händer? Min vän Amdanda pratade om att hon skulle komma:) Men vi får väl se imorgon! :)

Till helgen är det ju Elmia men vet ej om vi ska åka dit, vi har ju ingen som kan ta Vincent. Men vi får se:)

Ska försöka ta mig en liten promenad imorgon. Och även tvätta lite till! Jag fattar inte att det kan vara så mycket tvätt:/

/
S



Lilla familjen♥



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: