2012-04-25
 20:05:23

Fika, hjulbyte -

Ja idag gick vi upp och kl 10 åkte vi till Sofia Karlsson och där var Emelie och Rasmus så vi fikade och snacka massa skit! :) Sedan Åkte jag till bäckefors skola och hämtade min lillasyster! :) Hon blev så glad när jag kom och alla hennes skolkompisar var intresserade av Vincent och ställde ungefär 100 frågor på en och samma gång;) haha

Sedan bar det hem till pappa och Malin där fick man först lunch som var ficksgratäng som var super god! Sedan blev det en glassbåt på det. Gick och la Vincent en stund så han sov i 1 1/2H sedan blev kl 16, då kom pappa hem ifrån jobbet och han skulle hjälpa mig med att byta till sommardäck så det fixade vi med. Fick även middag innan jag åkte. Var skit gott! åt så jag sprack tror jag var sjukt gott! Fick marineradfläskfile med couscous och grekiskyoghurt! hur gott som helst! Det roliga är att Malin har börjat en bantnings kur och då fick man äta detta. Inga konstigheter med maten utan "vanlig" husman kan man säga! Tycker detta är en av dom bästa metoderna där man äter ordentlig och bra mat utan att svälta sig och kombinerar detta med motion.
Kankse skulle prova med det? Verkade inte vara så avancerat som det kan bli. Dock så är ju socker uteslutet!!


/
S



Vincent och Lillasyster Ida♥



LÄMNA EN KOMMENTAR :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: